MODUŁ 1 - PODNIESIENIE KOMPETENCJI DYDAKTYCZNYCH
Rekrutacja trwa do wyczerpania miejsc.
Maksymalna liczba miejsc w grupie szkoleniowej: 10
Szczegóły dotyczące miejsca, w którym zostaną przeprowadzone szkolenia zostaną podane w terminie późniejszym.
Osoba do kontaktu: dr Aleksandra Szalla e-mail: olas@chem.umk.pl tel. 56 611 4535
mgr Dorota Zandrowicz e-mail: hrna@cm.umk.pl tel. 52 585 5995
Oferowane szkolenia (miejsca szkoleń podane są w drugiej tabeli poniżej):
Tytuł i opis szkolenia | Prowadzący | Wymiar godzin dyd. | Forma zajęć* | Terminy |
Tutoring w rozwoju osobistym oraz pracy ze studentami |
dr hab. Katarzyna Dembska, prof. UMK mgr Kamila Sadowska-Krahl |
20 | s | |
Zastosowanie portfolio w procesie uczenia (się) studentów oraz Wyzwania w pracy ze studentami |
dr Kinga Majchrzak-Ptak dr Lidia Wiśniewska-Nogaj |
20 | s | |
Emisja głosu oraz Wyzwania w pracy ze studentami |
mgr Lucyna Śmieszek-Formela |
20 | s | |
PBL – Problem Based Learning (nauczanie problemowe) oraz Wyzwania w pracy ze studentami Bydgoszcz
|
dr hab. Hanna Solarczyk-Szwec, prof. UMK |
20 | s | |
dr Magdalena Kalińska |
20 | s | ||
Kurs języka angielskiego-Mastering English Toruń |
mgr Anna Hućko |
30 | s |
|
Kurs języka angielskiego-Mastering English Bydgoszcz |
mgr Magdalena Bożenko-Kęska |
30 | s |
|
Warsztaty symulacji medycznej |
mgr Zofia Tekień-Jankowska mgr Mikołaj Zawiszewski |
16 |
s |
* s - stacjonarna
Miejsca szkoleń:
Tytuł i opis szkolenia | Miejsce szkolenia |
Terminy |
Tutoring w rozwoju osobistym oraz pracy ze studentami | ||
oraz Wyzwania w pracy ze studentami | ||
Emisja głosu oraz Wyzwania w pracy ze studentami | ||
PBL – Problem Based Learning (nauczanie problemowe) oraz Wyzwania w pracy ze studentami | ||
Czego potrzebuję się dowiedzieć o sobie, aby móc pracować z ludźmi, którzy myślą inaczej. Szkolenie z wykorzystaniem metodologii FRIS® |
||
Kurs języka angielskiego-Mastering English Toruń |
||
Kurs języka angielskiego-Mastering English Bydgoszcz |
||
Warsztaty symulacji medycznej |
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie